Plavková sezona pomalu klepe na dveře. Jestli jste si řekli, že byste se sebou měli teď na jaře začít něco udělat, směle do toho. Pokud je vaším cílem ploché bříško, nemusíte se dřít jenom v posilovně. Začněte v pohodlí domova pravidelně cvičit následující cviky, které zformují vaše bříško mnohem rychleji nežli klasické sklapovačky.

Sklapovačky: Nesprávná technika vám může ublížit

Že jsou sklapovačky ideálním cvikem, který vás dovede k plochému a pevnému bříšku? Nenechte se mýlit. Jejich technika je totiž velmi náročná na cvičení, a ne každý ji opravdu zvládne. Pokud tedy sklapovačky necvičíte správně, spíš než abyste si posílili břišní svalstvo, zatěžujete jimi svou páteř.

Nesprávným cvičením sklapovaček si tak můžete ublížit. Vyzkoušejte raději následující cviky na posílení břišního svalstva, které nejsou na provedení tak namáhavé jako sklapovačky, ale na druhou stranu zformují vaše bříško mnohem rychleji.

Věnujte následujícím cvikům alespoň 5 minut denně. Díky svému úsilí se budete moci už za pár týdnů chlubit rovným, plochým a vyrýsovaným bříškem.

Pokračujte na další straně.