Drsný test odvahy a důvěry v sebe sama i v předsudky vůči okolí zvolila v povedené reklamě pivní značka Carlsberg. Při návštěvě kina prodala párům lístky do kinosálu, který byl kompletně obsazený nepřátelskými potetovanými motorkáři. Přesně uprostřed sálu byla dvě místa určená právě pro daný pár. Sledujte, jak zareagovali!

Pivní magnát Carlsberg má podobné testy s odvahou rád. V nedávném komerčním snímku totiž zkoušel i pevnost kamarádství při návštěve karetního baru. Z aktuální reklamy je patrné, jak obezřetní jsou právě muži, kteří své ženy nechtějí ponechat společnosti těchto drsňáků. Plný sál zamračených motorkářů by rozhodně vyděsil i pořádného nebojsu. Jiné páry vás překvapí svou nebojácností a nekompromisností. Podívejte se na jednotlivé reakce, rozhodně vás pobaví!

Pokračujte na další straně.