Pro zachování skálopevného zdraví pro dospělé a zajištění toho správného vývinu u dětí naše organismy potřebují dostatek spánku a odpočinku.

Ta správná doba nutného spánku se však výrazně liší v závislosti na našem věku. Děti obvykle potřebují víc a dospělí míň, ale také u dospělých to může být rozdílné.

Nedostatek spánku je vážný problém pro každého člověka

Fyzická únava není jediný problém, který máme, pokud nám chybí adekvátní čas spánku.

Kromě toho to vede i ke ztrátě chuti k jídlu, potížím s koncentrací a soustředěním, potížemi s děláním rozhodnutí a k množství dalších komplikací.

Experti poukazují na to, že problémy se spánkem nebo jeho dlouhodobý nedostatek způsobují celou paletu vážných zdravotních problémů.

Například, pokud spíte míň než 5 hodin denně, je ohroženo vaše srdce. Už spánkem kratším než 7 hodin denně riskujete vznik cukrovky, přibírání a obezitu.

Proto byste se měli podívat na to, kolik času věnujete spánku a v případě, že je to míň, než uvádíme v tabulce níže, potom spánku začněte věnovat náležitou pozornost.

Pokračujte na další stránku.